Direktlänk till inlägg 17 oktober 2015

Helg:)

Av Linda Häggström - 17 oktober 2015 15:55

En lugn och skön helg :) igår hade vi fredagsmys till Idol:) idag har vi fixat med bilen och donat här hemma :) Jag mår fantastiskt bra !! Kan inte låta bli att skratta när man får höra och se hur "vissa " andra gör och Beteer sig :P . Jag är verkligen så tacksam idag för att personer försvann ut mitt liv. Idag har jag verkligen bara det positiva på alla sätt och vis :) Man blir som dom man är med ?! Men nu blir laga middag . Kyckling Fajitas :) sen ett hett bad och soffläge och ladda inför handbolls sammandrag hela dagen imorgon :) Kom igen nu C2 ! Nu kööööööör vi!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Häggström - 1 oktober 2015 21:37

Så var handbollen igång igen :) förjävla kul :) å nu är dom C tjejer å blir mera matcher . Härligt !!! Så framöver består det mesta av handbok. Fick en förfrågan ikväll som känns väldigt lockande . Mycket ansvar och tid krävs . Men utmaningar är ju p...

Av Linda Häggström - 29 september 2015 08:10

Ännu en ledig dag :) lovely .. Tjejerna på skolan och jag avnjuter morgonkaffet i skrivande stund. Det börjar bli riktigt kallt ute redan nu.. Kan va rätt så sköna dagar fortfarande men mornarna är kalla å även kvällarna .. Dags å ta fram varmare klä...

Av Linda Häggström - 28 september 2015 21:41

Idag är jag stark . Idag är jag tacksam och lättad ! Tacksam för alla underbara människor jag har i mitt liv som alltid finns där oavsett vad . Under en lång tid mådde jag dåligt . Pga en person som tryckte ner mig totalt . Det gick så långt att jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards